Leave Your Message

A cumpagnia hà participatu à a 1a Fiera di a Cina (Germania) in u ghjugnu 2023 è hà ottinutu risultati fruttuosi.

2024-04-11 16:47:34

A fiera attrae i pruduttori è l'esportatori chinesi è ancu i cumpratori è i cummircianti per sapè nantu à l'ultimi prudutti è tendenzi da a Cina è per stabilisce (novi) relazioni cummerciale. A fiera hè destinata à i visitori chì cumercianu in bè di cunsumu analogicu o digitale, cumprà per grandi o picculi imprese, volenu cuntattate cù i pruduttori cinesi, cunsigliate i cummircianti o cumpratori o scout l'ultime tendenze in l'industria di i beni di cunsumu. In generale, China HomeLife hè una piattaforma impurtante per u cummerciu internaziunale è a cooperazione trà a Cina è i paesi ospitanti. Aiuta à rinfurzà e relazioni cummerciale trà e nazioni implicate è apre novi opportunità di cummerciale per tutti i implicati.

A cumpagnia hà participatu à a 1a Fiera di a Cina (Germania) in u ghjugnu di u 2023 è hà ottinutu risultati fruttu v5i

Risparmiate viaghji cari è prufittà di l'opportunità di shopping "subitu à a vostra porta". Messe Essen hè assai faciule da ghjunghje da tutta a regione di lingua tedesca è da u Benelux è mette alcuni di i migliori pruduttori di a Cina virtualmente à i vostri pedi.

Affidatevi à l'expertise di l'urganizatori MEORIENT, chì attualmente cunnetta più di 45,000 cumpagnie cinesi cù più di 3 milioni di cummercianti in u mondu. In Essen, presenta una selezzione currettamente curata di cumpagnie di punta cù prudutti d'alta qualità da i settori più impurtanti.

Siate inspiratu da a varietà di prudutti è innovazioni. Ottimisate i vostri bestsellers inseme è in scambiu direttu cù i pruduttori o sviluppate novi prudutti in i successi di box office di dumane.

Questa mostra hè a mostra più cuncentrata di Made in China in i paesi d'Europa Centrale è Orientale dapoi u focu. A ghjente lucale hà dettu à i ghjurnalisti chì, per via di l'iniziativa "Belt and Road", più è più prudutti cinesi di qualità sò entrati in Europa, purtendu benefici à a ghjente lucale. Speremu di vede una cooperazione ancu più larga è una interazzione più stretta trà a Cina è l'Europa in u futuru.